Фирмен блог за местния бизнес

08.10.2015

1

Ако сте собственик на бизнес, който има нужда присъствие в локалните резултати на Google, инвестирането на време и пари в корпоративен блог, няма да бъде излишно. Все пак, нужно е да имате предвид някои особености при създаването на съдържание за местен бизнес.

Как да оптимизираме старото съдържание на сайта си?

07.10.2015

1

Наред с линковете, които сочат към Вашия сайт, качественото съдържание е другият важен фактор, който би Ви помогнал да се класирате на челни места в Google и останалите търсачки. Дори, ако приемем, че вече сте създали съдържанието на сайта си и то според съответните ключови думи, за които искате да бъдете намерени, нищо не пречи да инвестирате малко усилия и да направите съдържанието на сайта си още по-добре оптимизирано.

Заглавните тагове H1-H6 в SEO

17.06.2015

heading-at-50px

H1 тагът отдавна е важен фактор за класиране, като освен това подсказва на търсачките за какво се отнася самата страница. През последните няколко години значението на H1 тага намалява, но въпреки това все още играе роля и не трябва да го пренебрегвате.

Как да пишем мета описания?

17.06.2015

job-description

Дължина на мета описанията

Мета описанията (Meta Description) могат да бъдат с всякаква дължина, но обикновено Google ги съкращава до 160 символа. Добре е да са между 150-160 символа. Ако мета описанието Ви е по-дълго, Google ще продължи да го вижда, но всичко над 160 символа ще бъде невидимо за хората.

SEO митове

20.04.2015

2

В интернет може да попаднете на всякаква информация от всякакви източници. Всеки може да напише мнението си, било то във форум, в блог или в социалните мрежи. Заради тази свобода на мнение, лесно може да попаднете на мнения, които не отговарят на истината. Това важи с особена сила за темата SEO. В тази статия ще развенчаем едни от най-често срещаните заблуди, в които изпадат хората, ровейки се за информация в необятното интернет пространство.

Как сайтът ни да се зарежда по-бързо на мобилни устройства?

16.04.2015

1

Потребителите, които търсят информация през мобилни устройства стават все повече. Според статистиката, Google не остава безразличен към сайтовете, които не са оптимизирани за мобилни устройства и ги избутва от топ резултатите. Друга важна причина да имате добре оптимизиран за мобилните устройства уеб сайт е, че е много по-вероятно потребител да направи покупка, ако е влязъл в сайта Ви, през своя таблет или телефон.

Как да подберем ключови думи за оптимизация на сайта си?

14.04.2015

4

Мнозинството от хората, решили да оптимизират сами сайта си, правят грешката да се хвърлят на прекалено общи думи. Проверявайки броя на средните месечни търсения в инструмента на Google - Keyword Planner, всеки начинаещ би направил грубата грешка да се фокусира само на тези ключови думи, които имат най-много търсения на месец.

3 идеи за креативен линк билдинг

10.04.2015

3

Колкото и да се спекулира с намаляването на значението на линковете, като фактор за позиционирането на Вашия сайт, можем да кажем, че те все още си остават най-важният фактор в алгоритъма на Googlе. В тази статия ще Ви предложим 3 креативни линк билдинг идеи, които конкурентите Ви може би не използват.

theSEO на E-VOLUTION AWARDS 2015

09.04.2015

logo_E-volution_Awards_2015m

За втора година се провежда събитието E-VOLUTION AWARDS, организирано отново от списание Forbes. Ние от theSEO участваме.
 
Само по себе си, едно такова събитие от глобален мащаб е много полезно за дигиталния пазар в България. Именно този пазар в България остана незасегнат от икономическата криза, която принуди много бизнеси да фалират. Дигиталният пазар в България, не само че не изпадна в рецесия, а дори бележи постоянен и стабилен ръст.

5 разширения, които трябва да имате инсталирани на браузъра си

08.04.2015

2

В тази статия ще Ви запознаем с 5 полезни разширения, които можете да инсталирате директно на браузъра си. Всички разширения, които подбрахме пасват идеално на двата най-често използвани браузъра в България - Google Chrome и Mozilla Firefox.